Toate produsele Adhouse.ro sunt livrate numai prin intermediul serviciului de curierat rapid Fan Courier.
Termenul de livrare pentru comenzile efectuate pe site-ul www.adhouse.ro variaza intre 1 si 3 zile lucratoare, in functie de localitatea destinatara. In momentul ridicarii comenzii de catre curier, aveti posibilitatea de a solicita nr. AWB pe care il puteti introduce pe site-ul https://www.fancourier.ro/awb-tracking/ pentru afla statusul livrarii. In ziua in care se efectueaza livrarea veti fi contactat de curier printr-un sms cu intervalul orar in care va ajunge la adresa si veti avea un nr. de telefon la dispozitie pentru contactarea agentului zonal.
Atentie:
– In cazul in care adresa de livrare se afla intr-o localitate ce nu este in aria de acoperire a companiei de curierat rapid, pot exista cheltuieli de transport suplimentare, ce vor fi suportate tot de catre client. In aceste situatii, echipa adhouse.ro va va comunica costul transportului inainte de a trimite coletul. Astfel, veti avea posibilitatea sa ridicati comanda de la sediul Fan Courier din zona dvs., fara costuri suplimentare.
– Comenzile receptionate in intervalul sambata-duminica se vor considera ca fiind primite in ziua de luni;
– Comenzile finalizate in ziua de vineri se vor livra sambata numai daca acest lucru este solicitat in specificatiile comenzii. In caz contrar, livrarea se va face in cursul zilei de luni;
– In cazul in care ati ales plata prin intermediul ordinului de plata, comanda va fi predata curierului in momentul in care ati trimis o copie a ordinului de plata, confirmarea platii din internet banking sau cand valoarea comenzii a intrat in contul SC Extrem Center SRL.

Cheltuieli de livrare
Taxele de transport vor fi suportate integral de catre client. Comenzile se pot trimite in Bucuresti si in tara, indiferent de numarul produselor comandate, in locatiile Fan Courier. Pentru livrari internationale, va rugam sa ne contactati.
SC Extrem Center SRL va depune toate diligentele pentru a respecta termenele de livrare mentionate pe site. Totusi, nu putem fi considerati responsabili de eventuale intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert, de catre consumator sau de o cauza imprevizibila si insurmontabila precum cazul de forta majora.
Produsul este predat clientului sau unei terte persoane care o va receptiona si va confirma primirea produsului în numele clientului, semnand documentele de livrare. In cazul in care clientul nu a fost prezent în termenul de livrare la adresa indicata de acesta sau nu s-au asigurat accesul si conditiile necesare predarii marfii in acest termen, compania este exonerata de obligatia sa de a livra marfa comandata. Clientul isi poate reafirma dorinta de a primi marfa si dupa expirarea termenului de livrare in care nu a fost gasit la adresa respectiva, acoperind toate costurile de la a doua livrare.

Colete neridicate si returnate
Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a facturii in cazul in care, produsele trimise nu au fost ridicate de la Curier, in termen de 3 zile de la primirea notificarii de livrare. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur, vor fi evidentiate si adaugate la factura comenzii returnate. In acest caz, SC Extrem Center SRL isi rezerva dreptul de a cere atat plata integrala a facturii, cat si a cheltuielilor de curier tur – retur.