Cat dureaza de la primirea ofertei si pana la primirea comenzii?
Fiecare comanda are particularitatile ei si pentru a primi un timp exact de executie, trebuie sa primiti un mail de confirmare. Timpul de executie depinde foarte mult de primirea graficii finale de print. Se intampla frecvent sa fie nevoie de modificari ale graficii, iar din aceasta cauza, sa se decaleze timpul de productie.

Cat costa lucrarea mea?
Pentru a fi mai usor de calculat preturile comenzilor, va punem la dispozitie calculatorul de preturi al fiecarui produs. Daca aveti o lucrare cu particularitati ce nu se gasesc in lista de preturi, va rugam sa ne contactati.

Cum platesc?
Pentru clienti noi, plata se face cash sau cu card-ul la livrare, sau in avans prin banca cu confirmarea platii inainte de a fi ridicat produsul. Pentru clienti care au istoric, plata se poate face si la 30 de zile in functie de contractul care se negociaza si semneaza in prealabil.

Se pot livra produsele?
Produsele se pot livra prin curier iar comanda va ajunge a doua zi la adresa specificata si pretul transportului fiind suportat de client. Produsele se pot livra si in aceeasi zi, prin curier, daca nu depasesc 2kg, dar trebuie specificat de la inceput, deoarece curierul preia comenzi pana la ora 13, iar comanda pentru curier trebuie facuta cu cel putin o ora inainte.

Ce garantie am la produse?
Produsele au garantia oferita de producator, la fel se aplica si la print, si la sisteme expozitionale. Va rugam sa specificati modul in care veti folosi produsele noastre, pentru a ne asigura ca va recomandam modalitatea de print potrivita.

Primesc factura pentru produsele comandate?
Toate comenzile noastre pleaca de la noi impreuna cu factura fiscala. Va rugam sa aveti datele de facturare pregatite in momentul in care trimiteti comanda. Codul fiscal al societatii este suficient pentru emiterea facturii fiscale.

Pot modifica o comanda deja facuta?
In cazul in care doriti sa aduceti o modificare comenzii deja efectuate, este necesara o solicitare scrisa, pe adresa noastra de mail comenzi@adhouse.ro cu detaliile pe care le-ati primit la confirmarea comenzii si modificarile dvs.
Solicitarea trebuie trimisa in cel mai scurt timp, deoarece in cazul in care produsele au fost deja printate, se va factura si costul pentru refacerea lor.

Cum pot anula o comanda confirmata?
Puteti anula o comanda deja facuta doar daca nu a fost procesata.
Este necesar sa sunati la nr de telefon 0765.955.191 sau sa trimiteti o solicitare pe adresa de mail de la care ati primit confirmarea, impreuna cu detaliile comenzii pe care doriti sa o anulati, specificand nr. de comanda si data in care aceasta a fost facuta.