Sursa foto: https://adhouse.ro/produs/roll-up-banner/
Marketingul online atrage foarte multa atentie in lumea moderna de business, insa este esential sa nu uitam de puterea metodelor traditionale de marketing offline. Pentru promovarea unui produs, ambele sunt la fel de importante. Din fericire, nu trebuie sa alegem intre cele doua, ci sa le integram pe amandoua in strategia de marketing. Iata trei tehnici de promovare offline care iti vor ajuta afacerea in era digitala!
1. Bannere, panouri si alte materiale promotionale personalizate
Tine minte ca este recomandat sa petreci la fel de mult timp pentru a fi vizibil offline pe cat petreci pentru promovarea online. Materialele promotionale personalizate, cum sunt bannerele, panourile, afisele sau flyerele atrag atentia atat prospectilor, cat si clientilor existenti. Pe primii, ii determina sa afle mai multe despre compania ta, iar pe ceilalti sa-si aminteasca de produsele tale, sa le recumpere, sa-si intareasca relatia cu brandurile pe care le promovezi si sa le recomande si altora.
Bannerele sunt deseori folosite pentru a anunta potentialii clienti de reduceri speciale, ori pentru promovarea in cadrul diferitelor evenimente, cum sunt targurile sau concertele. O strategie de marketing offline care creste vizibilitatea brandului este aceea de a sponsoriza o echipa locala de sport si de a afisa bannere, panouri si afise cu produsele tale in cadrul meciurilor jucate de echipa respectiva.
2. Print marketing
Traditionalul print marketing consta in reclamele din ziar si flyerele distribuite direct in cutiile postale ale prospectilor. Aceste metode sunt eficiente in comunicarea catre publicul tinta, deoarece ele indeamna potentialii clienti sa iti viziteze punctul de vanzare, sa intre pe site, ori sa faca o comanda prin telefon. Asigura-te ca atat adresa magazinului fizic, cat si cea a site-ului, dar si numarul de telefon, e-mailul si retelele sociale sunt trecute pe fluturas si in reclamele din ziar.
3. Conferinte, targuri si expozitii
Folosirea materialelor precum sisteme pop-up spider, people stopper, steaguri, x-bannere sau banner de tip roll-up este o metoda excelenta de a-ti face brandul cunoscut de publicul tinta. Oamenii care participa la conferinte, targuri si expozitii din industrie sunt interesati de produsele din aceasta categorie, ceea ce inseamna ca ei pot fi viitorii tai clienti ori parteneri de afaceri. Inclusiv simpla ta prezenta la astfel de evenimente iti da sansa sa vorbesti cu diferiti oameni despre compania ta.
Mai mult, poti alege un pop-up desk personalizat cu brandul tau, pe care poti aseza diferite materiale promotionale precum carti de vizita si brosuri de prezentare. Este important sa iesi in evidenta, de aceea iti recomandam sa fii creativ si sa lucrezi cu o echipa experimentata in domeniul tiparului digital. Echipa AdHouse este bucuroasa sa te ajute cu o gama variata de sisteme expozitionale si sa gaseasca solutiile potrivite pentru afacerea ta.
Sursa foto: https://adhouse.ro/produs/pop-up-desk/
Combinarea tehnicilor de marketing digital cu cele de promovare offline iti mentine afacerea vizibila in fata publicului tinta si te ajuta sa fii privit ca un brand de incredere. Include-le pe amandoua in strategia de advertising pentru a-ti creste baza de clienti si a te diferentia de competitie.